×

آموزش اتوکد با وحید صلاحی

  • کد نوشته: 29842
  • ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
  • دیدگاه‌ها برای آموزش اتوکد با وحید صلاحی بسته هستند
  • آموزش اتوکد با وحید صلاحی به گزارش بازار کار ساخت ویلا اویم شاهانه : آموزش اتوکد با وحید صلاحی : یکی از مهم ترین آموزش ها در زمینه ی معماری ، آموزش اتوکد است . ما در ابتدا قصد داریم تا شما را با این نرم افزار قدرتمند آشنا کرده و سپس یکی از بهترین دوره ها […]

    آموزش اتوکد با وحید صلاحی

    آموزش اتوکد با وحید صلاحی

    به گزارش بازار کار ساخت ویلا اویم شاهانه : آموزش اتوکد با وحید صلاحی : یکی از مهم ترین آموزش ها در زمینه ی معماری ، آموزش اتوکد است . ما در ابتدا قصد داریم تا شما را با این نرم افزار قدرتمند آشنا کرده و سپس یکی از بهترین دوره ها جهت آموزش اتوکد را خدمت شما معرفی کنیم.با ما در ادامه همراه باشید.

    آموزش اتوکد

    آموزش اتوکد

    اتوکد چیست

    همانگونه که در باالا به آن اشاره شد قبل از آنکه بخواهیم شما را با دوره ی آموزش اتوکد مهندس وحید صلاحی آشنا کنیم بهتر است تا در ابتدا آشنایی با خود این نرم افزار داشته باشیم.اتوکد یک نرم افزار ۲ بعدی و ۳ بعدی بوده که برای اولین بار در سال ۱۹۸۲ وارد بازار شد.بر خلاف تصورات چنانچه یاد گیری آنرا آموزش ببینید بسیار نرم افزار آسانی بوده و میتوانید از آن به یک درآمد عالی و فوق العاده برسید.

    راستی چرا اتوکد؟

    در ادامه برخی از مهم ترین و خاص ترین ویژگی های این نرم افزار را مشاهده خواهید کرد که متوجه شویم چرا اتوکد!

    • دارای یک محیط ساده
    • دارا بودن ابزارهای مختلف
    • قابلیت ترسیم انواع طرح های ۲ و ۳ بعدی
    • انعطلاف پذری بودنش
    • دارا بودن ابزارهای قدرتمند طراحی
    • دارای منوی مرورگر
    • قابلیت اشتراک گذاری طرح ها با کیفیت بالا و حجم بسیار پایین
    • قوی ترین و قدرتمند ترین برنامه نقشه کشی ساختمان

    تاریخچه ای کوتاه از اتوکد

    آموزش اتوکد

    آموزش اتوکد

    قبل از معرفی دوره ی آموزش اتوکد بهتر نیست تا کمی با تاریخچه ی این نرم افزار آشنا شویم؟ نرم افزار اتوکد برای اولین بار فقط برای سیستم عامل ویندوز طراحی شده بود اما حالا برای سیستم عامل های مختلفی همچون مک ، اندروید و آیفون طراحی شده است.این محصول که ساخته ی شرکت AUTODESK است با طراحی آن وارد دنیای طراحی شده است.این شرکت معروف نرم افزارهای قدرتمند دیگری همچون ۳DMAX و MAYA را نیز طراحی کرده است.

    نکته! نام نرم افزار AUTOCAD از دو بخش تشکیل شده است. بخش اول AUTO که همان AUTOMATIC میباشد و بخش دوم CAD که مخفف سه کلمه  CAMPUTER AIDED DESIGN  میباشد و همین امر باعث شده تا مهندسین این نرم افزار را به عنوان نرم افزار اصلی دو بعدی در معماری و بسیاری از رشته ها معرفی کنند.

    تعریف دقیق اتوکد

    همانگونه که در بالا به آن اشاره شد بهتر است قبل از آشنایی با دوره ی آموزش اتوکد آشنایی کامل با این نرم افزار پیnا کنید تا با این نرم افزار قدرتمند آشنا شوید.شما میتوانید با اتوکد به راحتی قدرت رسم هر نقشه ای رو به وسیله کامپیوتر امتحان کنید! این نرم افزار که راه را برای همه ی صنایع از جمله ساختمان ، معماری ، برق ، تجهیزات پزشکی و غیره راحت کرده است ، توسط معماران ، مدیران پروژه ، مهندسین ، طراحان گرافیک ، برنامه ریزان شهر و سایر متخصصان مورد استفاده قرار می گیرد.

    دستورات اتوکد

    دستورات اتوکد به طور کلی به ۲ بخش تقسیم بندی می شود.

    بخش اول دستورات ترسیمی در محیط نرم افزار اتوکد بوده و این مجموعه از دستورات به منظور ترسیم و انجام اصلاحات بر روی اشیاء مختلف در فضای ترسیم اتوکد میباشد. بخش دوم دستورات نیز شامل دستورات سیستمی اتوکد می باشد. این دستورات نیز به منظور انجام تنظیمات مختلف در بخش های مختلف اتوکد می باشند.

    پنجره برنامه اتوکد به ۵ دسته تقسیم شده است که به شرح زیر می باشد :

    • نوارهای منوی کرکره ای
    • نوارهای ابزار مستقر شده و شناور
    • ناحیه ترسیم
    • پنجره دستور
    • نوار وضعیت

    آموزش اتوکد با وحید صلاحی

    آموزش اتوکد

    آموزش اتوکد

    در دوره ی آموزشی اتوکد چه چیز هایی یاد میگیرید؟

    این دوره ۳ تا مبحث رو کامل یاد میگیری.

    ۱- آموزش اتوکد شامل ترسیمات، دستورات، ویرایش ها، لایه ها، بلوک ها، آپشن ها، اندازه گذاری ها، snap ها، پلات گرفتن و…

    ۲- ترسیم انواع پلان شامل: همکف، طبقات، بام، پارکینگ، طراحی نما، برش بزرگنمایی، سقف کاذب، نقشه شمالی و جنوبی بصورت مصوب و اجرایی به همراه ضوابط، اصول، مقررات و استاندارد های شهرداری و نظام مهندسی…

    ۳- چگونه از علمی که بدست آوردیم در آمد داشته باشیم؟

    راه های بازاریابی، تبلیغات، ورود به بازارکار، تجربیات من، کسب درآمد دلاری از طریق اتوکد و…

    آیا واقعا واجب است تا اتوکد را آموزش ببینیم؟

    باید گفت شما میتوانید به راحتی با استفاده از یادگیری و آموزش اتوکد بستر بسیار مناسبی برای کسب درآمد و طراحی پروژه برای خودتان ایجاد کنید.

    و این راهم به عنوان نکته ی پایانی بدانید که بزرگترین مزیت یادگیری و آموزش اتوکد این است که شما به جای استفاده از خط کش و ابزار فیزیکی در دستتان میتوانید به راحتی با استفاده از نرم افزار اتوکد سریع و قدرتمند آنرا اجرا کنید.

    این نرم افزار که سالهاست برنامه ی شماره یک در طراحی مهندسی و معماری است ، میتواند با یادگیری دقیق و کامل و آموزش ریز به ریز آن که کار پیچیده و سختی هم نیست شما را به درآمد های فوق العاده برساند.با مهندس وحید صلاحی آشنا شده تا به شما عزیزان یاد دهد مسیر یادگیری و رسیدن به درآمدهای استثنایی را…

    توجه : این مطلب آگهی ساختمان، یک تبلیغ رپورتاژ بوده و اویم شاهانه در محتوا و محصولات آن هیچگونه نظری و مسئولیتی ندارد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.