×
×

نقشه آپارتمان ۱۸۰ متری

  • کد نوشته: 24996
  • ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
  • دیدگاه‌ها برای نقشه آپارتمان ۱۸۰ متری بسته هستند
  • نقشه آپارتمان ۱۸۰ متری به گزارش بازسازی ویلا : در طراحی نقشه آپارتمان ۱۸۰ متری به راحتی می توان سه اتاق خواب با متراژ مناسب طراحی نمود. از طرفی می توان یک حمام در اتاق خواب مستر و یک حمام جهت استفاده سایر اعضای خانواده در نظر گرفت. نکته قابل توجه در طراحی نقشه آپارتمان ۱۸۰ […]

    نقشه آپارتمان ۱۸۰ متری

    نقشه آپارتمان ۱۸۰ متری

    به گزارش بازسازی ویلا : در طراحی نقشه آپارتمان ۱۸۰ متری به راحتی می توان سه اتاق خواب با متراژ مناسب طراحی نمود. از طرفی می توان یک حمام در اتاق خواب مستر و یک حمام جهت استفاده سایر اعضای خانواده در نظر گرفت. نکته قابل توجه در طراحی نقشه آپارتمان ۱۸۰ متری امکان طراحی تراس با متراژ مناسب است. از این تراس می توان به عنوان فضایی برای استراحت و یا مطالعه استفاده نمود.

    نکته قابل توجه در طراحی نقشه آپارتمان ۱۸۰ متری این است که در صورت طراحی اصولی و درست می توانید خانه ای فوق العاده زیبا و آرامش بخش داشته باشید. مهندسین ما با آگاهی نسبت به ارزش هر متر مربع در نقشه آپارتمان ۱۸۰ متری شما، بهترین و جذاب ترین طراحی را به شما ارائه خواهند داد.

    نقشه آپارتمان 180 متری

    نقشه آپارتمان ۱۸۰ متری

    طراحی فضای پذیرایی در نقشه آپارتمان ۱۸۰ متری

    یکی از اشتباهات رایج در طراحی خانه های بزرگ، عدم توجه به شلوغی فضا است. بسیاری از طراحان فکر می کنند به دلیل بزرگ بودن فضای پذیرایی می توانند تجملات و تزئینات بسیار زیادی را در گچ کاری های سقف و دیوارها و حتی نحوه نورپردازی مورد استفاده قرار دهند. در صورتی که استفاده از تزئینات زیاد، حتی اگر هر کدام از آن ها به تنهایی زیبا باشند موجب آشفتگی و کاهش جذابیت فضای پذیرایی می شود.

    نقشه آپارتمان 180 متری

    نقشه آپارتمان ۱۸۰ متری

    پلان آپارتمان ۱۸۰ متری

    بهترین روش برای طراحی فضای پذیرایی پیروی نمودن از یک سبک و طراحی خاص است. به طور مثال در صورتی که از وسایل و تزئیناتی با فرم شفاف و مشخص استفاده می نمایید، بهتر است این فرم را در نورپردازی های فضای پذیرایی نیز مورد استفاده قرار دهید. به طور مثال اگر فرم غالب در فضای پذیرایی مربع- مستطیل است. بهتر است از نورپردازی های خطی روی دیوار، سقف و کف پذیرایی استفاده نمایید. البته توجه داشته باشید که اغراق و زیاده روی در نورپردازی نیز می تواند موجب آشفتگی و کاهش جذابیت فضا شود.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.