×

لوکس ترین کافه های تهران کجاست؟ معرفی ۶ کافه رستوران (۱۴۰۳)

  • کد نوشته: 51256
  • ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
  • دیدگاه‌ها برای لوکس ترین کافه های تهران کجاست؟ معرفی ۶ کافه رستوران (۱۴۰۳) بسته هستند
  • آدرس: تهران – بلوار اندرزگو - روبروی سه راه قیطریه - نبش شریفی منش – کافه لبینا
    لوکس ترین کافه های تهران کجاست؟ معرفی ۶ کافه رستوران (۱۴۰۳)

    ۱- کافه لبینا

    آدرس: تهران – بلوار اندرزگو – روبروی سه راه قیطریه – نبش شریفی منش – کافه لبینا

    شماره تماس: ۰۲۱۲۲۲۳۱۲۸۵

    اینستاگرام: lebiina

    روز و ساعت کاری کافه: همه روزه از ساعت ۱۰ الی ۲۳

    کافه عربی لبینا با سال ها تجربه و قرارگیری در یکی از بهترین مناطق شمالی تهران در صدر لیست لوکس ترین کافه های تهران قرار می گیرد. این مرکز به عنوان یکی از بهترین کافه های تهران شیک و مجلل در بلوار اندرزگو، روبروی سه راه قیطریه واقع شده و ضمن بهره مندی از دکوارسیون خاص و زیبا و در اختیار داشتن تجهیزات و امکانات آشپزی و یخچال های بزرگ، انواع غذا و نوشیدنی های سرد و گرم را با بهترین کیفیت از نظر طعم و مزه به مشریتان عرضه می دارد. علاوه بر این باید گفت که یک تیم آشپزی حرفه ای همراه با گارسون های دوره دیده و خوش برخورد در این کافه لوکس مشغول فعالیت هستند و یک محیط شیک، زیبا و دنج را برای دورهمی های خانوادگی و دوستانه فراهم ساخته اند. این کافه لوکس و لاکچری از ساعت ۱۰ صبح لغایت ۱۱ شب پذیرای شما میهمانان عزیز می باشد و بهترین خدمات را در قالب منوی متنوع، خوش طعم و خوشمزه با نازل ترین قیمت به شما عرضه می دارد.

    ۲- کافه کاخ لیدوما

    آدرس: تهران – شهرک غرب – میدان صنعت – بلوار فرحزادی – پاساژ لیدوما – کافه کاخ لیدوما

    شماره تماس: ۰۲۱۸۶۰۹۰۸۹۰

    اینستاگرام: lidomapalace

    روز و ساعت کاری کافه: شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۱۰ الی ۲۳:۳۰

    همانطور که در تهران کجاست آمده است:

    کاخ رستوران لیدوما نیز به لحاظ دارا بودن پرسنل مجرب و دوره دیده و همچنین داشتن فضای وسیع، شیک و مجلل یکی از لوکس ترین رستوران های تهران شناخته شده است. با توجه به موقعیت مکانی این رستوران که در مجتمع تجاری لیدوما واقع شده، نام کاخ رستوران لیدوما بر آن گذاشته شده و همه روزه میزبان لاکچری پسندهای تهرانی است. دکوراسیون زیبا، میز و صندلی های شیک و لوسترهای بزرگ بخشی از دکوراسیون زیبا، جذاب و چشم نواز این رستوران می باشد. با این توصیف اگر به رستوران های لاکچری علاقه دارید، نام کاخ رستوران لیدوما را به ذهن بسپارید و ضمن حضور در این مجموعه غذایی، اوقات خوش، خاطره انگیز و به یاد ماندنی را برای خود و سایر همراهانتان رقم بزنید.

    ۳- کافه هتل برج سفید

    آدرس: تهران – پاسداران – روبروی بوستان ششم – هتل برج سفید – کافه هتل برج سفید

    شماره تماس: ۰۲۱۲۲۵۵۴۰۰۰

    اینستاگرام: cafe.cafi

    روز و ساعت کاری کافه: همه روزه از ساعت ۹ الی ۲۳:۳۰

    برای حضور به یاد ماندنی و خاطره انگیز در یکی دیگر از لوکس ترین کافه های تهران به کافه هتل برج سفید بیایید. چرا که این کافه در محل دروس واقع شده و در طبقه ۲۲ هتل برج سفید قرار دارد. از این رو ضمن داشتن نمای چشم نواز و زیبا، از تجهیزات مدرن با فناوری های نوین برخوردار می باشد و با در اختیار داشتن پرسنل مجرب و کارآمد و استفاده از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب انواع غذا، خوراک، فست فود، کیک، شیرینی و نوشیدنی های سرد و گرم را با بالاترین کیفیت به مشتریان عرضه می نماید. از نظر قیمت منوی غذایی نیز باید بگوییم که قیمت غذا و منوی این کافه لوکس و لاکچری نسبت به سایر کافه های هم رده خود بیشتر بوده و بسیاری از افراد ثروتمند و لوکس و لاکچری پسند به این کافه می آیند. البته حضور در این کافه لوکس و گران قیمت خالی از لطف نیست و توصیه می کنیم برای یک بار هم شده حضور در فضای زیبایی و دلنشین همراه با منوی غذایی متنوع کافه هتل برج سفید را از دست ندهید.

    ۴- کافه بلوار

    آدرس: تهران – زعفرانیه – مرکز خرید پالادیوم – طبقه دوم – کافه بلوار

    شماره تماس: ۰۲۱۲۲۶۶۴۵۳۴

    اینستاگرام: cafeblvdtehran

    روز و ساعت کاری کافه: همه روزه از ساعت ۹ لغایت ۲۴

    کافه زیبایی بلوار واقع در زعفرانیه، طبقه دوم مرکز خرید پالادیوم نیز به لحاظ داشتن فضای زیبا با دکوارسیون خاص و منحصر به فرد همراه با سرویس دهی عالی در زمره لوکس ترین کافه های تهران قرار می گیرد. به لحاظ اینکه مشتریان این کافه لذت طعم و مزه انواع خوراکی، فست فود و نوشیدنی های سرد و گرم را در یک فضای زیبا، دنج و دلنشین تجربه می کنند این ویژگی بارز سبب شده تا بسیاری از خاص پسندان و علاقه مندان به شب گردی در پایتخت به این کافه زیبا بیایند. کافه بلوار همه روزه از ساعت ۹ صبح تا دوازده شب میزبان مشتریان از اقصی نقاط تهران می باشد و بهترین خدمات را با آنها ارائه می دهد.

    ۵- کافه تهرون

    آدرس: تهران – خیابان ویلا – خیابان خسرو – پلاک ۳۹ – کافه تهرون

    شماره تماس: ۶۸۱۳ ۸۸۹۰ ۰۲۱

    اینستاگرام: @cafetehroon_kandovan

    روز و ساعت کاری کافه: همه روزه از ساعت ۰۸:۳۰ لغایت ۲۲:۳۰

    همانطور که در سایت لحظه آخر آمده است:

    کافه تهرون کافه‌ای در خیابان ویلای تهران می‌باشد و یکی از کافه‌های تهران است که خانه‌های قدیمی این خیابان را برای خود انتخاب کرده است و ظاهری سنتی دارد. با ورود به این کافه گویی به اوایل صده ۱۳۰۰ باز گشته‌اید و یا وارد لوکیشن فیلم‌های قدیمی ایرانی شده‌اید. کافه تهرون کاملا نوستالژیک است و بزرگسالان می‌توانند در آن مروری بر خاطرات گذشته داشته باشند و بسیاری از افرادی که الان در کنارشان نیستند را یاد کنند. این کافه یک خانه دو طبقه با حیاطی نسبتا بزرگ می‌باشد که میزهای چوبی و ساده آن در حیاط آن چیده شده‌‍اند و کافه تهرون در محوطه‌اش میزبان میهمانان خود می‌باشد. گفتنی است در طبقه اول ساختمان کافه تهرون نیز میز و صندلی برای میهمانان وجود دارد، اما اکثر مشتریان علاقه دارند در حیات این کافه زیبا ساعات خود را بگذرانند.

    ۶- کافه دیاموند

    آدرس: تهران – خیابان انقلاب – خیابان نجات ‌اللهی – خیابان فلاح ‌پور – پلاک ۳۳ – کافه دیاموند

    شماره تماس: ۰۱۹۶ ۸۸۸۹ ۰۲۱

    اینستاگرام: cafediamond

    روز و ساعت کاری کافه: هر روز از ساعت ۸ الی ۲۳:۳۰

    امروزه از بین علاقه مندان به کافه های لوکس و لاکچری تهران، کمتر کسی را خواهید دید که نام و آوازه کافه دیاموند را نشنیده باشد یا از تجربه حضور خود در این کافه لوکس خاطراتی بر زبان نیاورد. در واقع این موضوع حاصل حضور پرسنل جوان، مجربه و حرفه ای در این رستوران شیک و لوکس است و ضمن برخورد محترمانه و مؤدبانه با مشتریان به آنها سرویس می دهند. از طرف دیگر دکوراسیون و طراحی داخلی این رستوران نیز بسیار زیبا بوده و در کنار به کار بردن المان ها با طراحی های متنوع و چشم نواز، از چیدمان خاص برای ظروف، قاشق، چنگال و سایر تجهیزات پذیرایی استفاده شده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر، استعلام هزینه خدمات، رزرو نوبت و هماهنگی برگزاری انواع دورهمی، جشن و مناسبت های خاص با شماره فوق تماس برقرار کنید.

    بله، نوع و مدل تجهیزات، کیفیت دکوراسیون و نحوه طراحی داخلی کافه و نحوه پذیرایی و تشریفات در قیمت خدمات و منوی کافه های لوکس تهران تأثیرگذار هستند. به طوری که با افزایش کیفیت تجهیزات، خدمات و منوی غذایی، قیمت خدمات آنها نیز بیشتر خواهد شد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.