×
×

قیمت اجرای کناف | دستمزد اجرای کناف

  • کد نوشته: 27101
  • ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
  • دیدگاه‌ها برای قیمت اجرای کناف | دستمزد اجرای کناف بسته هستند
  • قیمت اجرای کناف به گزارش بازار کار ساخت خانه اویم شاهانه:  قیمت اجرای کناف اجرای سقف کاذب دستمزد به ازای هر متر مربع 60 تا 85 هزار تومان میباشد. قیمت اجرای کناف هزینه اجرای کار به علاوه مصالح مورد نیاز حدود قیمت 185 هزار تومان میباشد. قیمت اجرای کناف البته قیمت های فوق بستگی به نوع […]

    قیمت اجرای کناف | دستمزد اجرای کناف

    قیمت اجرای کناف

    به گزارش بازار کار ساخت خانه اویم شاهانه:  قیمت اجرای کناف اجرای سقف کاذب دستمزد به ازای هر متر مربع 60 تا 85 هزار تومان میباشد.

    قیمت اجرای کناف هزینه اجرای کار به علاوه مصالح مورد نیاز حدود قیمت 185 هزار تومان میباشد.

    قیمت اجرای کناف البته قیمت های فوق بستگی به نوع پروژه ، منطقه و شهر و کیفیت اجرا دارد.

    قیمت گچ کاری جهت مطالعه کلیک کنید.

    کناف کاری چیست ؟

    کناف، صفحه‌ای گچی است که به‌وسیله پیچ و مهره روی انواع سقف‌ و دیوار نصب‌ می‌شود. کناف‌کاری با توجه به کاربرد و انواع کناف، با قیمت‌های متفاوتی در بازار انجام می‌شود. قیمت کناف کاری در دو سطح سقف و دیوار متفاوت است متخصصان اجرای کناف، با توجه به طرح و نوع کناف، از روش‌های متفاوتی برای اعلام قیمت استفاده‌‌ می‌کنند استفاده از مصالح نامرغوب ممکن است باعث ایجاد ترک شده و هزینه‌ تعمیر یا تعویض را به شما تحمیل کند. همچنین به‌کارگیری این محصولات، کیفیت ظاهری را کاهش می‌دهد. 

    قیمت اجرای کناف کناف کاری یکی از روش های نوین معماری محسوب می‌شود که به منظور افزایش زیبایی ظاهری داخل ساختمان ها به کار می رود. امروزه این سبک معماری که نقش دکوراتیو و تزئینی دارد، طرفداران زیادی پیدا کرده است.

    در کناف کاری، برای افزایش زیبایی سقف ها و یا دیوار ها از صفحات روکش دار که گچی هستند، استفاده می‌کنند، برای مثال کناف های سقف میان سقف های کاذب قرار می‌گیرند. کناف کاری ها معمولا به شکل های مختلف ساده، طرح دار، ثابت و متغیر موجود هستند و هر کدام از آن ها با توجه به متریال و پیچیدگی کار، قیمت متفاوتی دارند.

    قیمت اجرای کناف

    قیمت اجرای کناف

    آشنایی با کناف سقف و دیوار 

    قیمت اجرای کناف در کناف کاری سقف، پانل های گچی و یا غیر گچی با اشکال هندسی ساده و یا طرح های خاص دیگر را به سقف می چسبانند. البته چسباندن آنها، با ملات انجام‌ نمی‌شود و جز ساخت و ساز های خشک محسوب می‌شوند.

    این روش، یکی از بهترین راه ها برای جذاب تر نشان دادن سقف آشپزخانه، اتاق خواب و… میباشد. برای کناف کاری متحرک سقف از تایل ها استفاده می‌شوند و از پانل ها نیز برای سقف های کناف کاری ثابت استفاده می‌کنند.

    قیمت اجرای کناف دیوار نیز با صفحات سیمانی، روکش های گچی و غیر گچی و ابزار فلزی ساخته می‌شود. این کناف ها علاوه بر زیبایی منحصر به فرد خود، عایق صوتی و حرارتی هستند و برای جدا سازی دیوارها، ساخت دیوار کاذب پوششی، جدا سازی قسمتی از خانه، محل کار و … مورد استفاده قرار می‌گیرد.

    بررسی مزایا و معایب کناف کاری 

    ۱. قیمت اجرای کناف مهم ترین مزیت استفاده از کناف در طراحی و معماری دکوراسیون محل مورد نظر شما، ایجاد زیبایی بصری منحصر به فرد که می‌تواند کاملا به سلیقه شما و طبق طرح پیشنهادی شما انجام شود‌. همچنین کناف ها قابلیت رنگ پذیری دارند و می توانید سقف و یا دیوار کناف خود را به هر رنگی که مد نظر شماست، در بیاورید.

    ۲. کناف ها بسیار سبک هستند و به همین علت آسیبی به سازه شما نمی‌رسانند. علاوه بر آن، کناف ها کاملا ضد آب و ضد حریق هستند و حتی مقاومت سقف و دیوار شما را تا حد زیادی بالا می‌برند. همچنین کناف ها منعطف هستند و در برابر پدیده هایی از جمله زمین لرزه مقاوم هستند .

    ۳. این سقف ها قابلیت تعمیر را دارند و به راحتی می توانید آنها را تعمیر و یا ترمیم کنید.

    برآورد هزینه اجرای کناف 

    قیمت اجرای کناف در واقع به راحتی نمی‌توان هزینه اجرای کناف را برآورد کرد، زیرا هزینه دستمزد کناف و هزینه اجرای کناف بسته به پارامترهای مختلفی، متفاوت میباشد. یکی از تاثیرگذارترین عوامل، ثابت یا متحرک بودن کناف ها میباشد. از دیگر عوامل می‌توان به طرح انتخابی، ساده و یا طرحدار بودن آنها، متراژ مورد نظر و…اشاره‌ کرد. برای اطلاع از قیمت ها میتوانید به سایت evimshahane مراجعه کنید و با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

    مقالات بیشتر حهت مطالعه : 

    اصول طراحی کارخانه pdf

    دکوراسیون مطب پزشک قلب

    ساخت ویلا ارزان

    سایت نقاشی ساختمان

    هزینه ساخت آپارتمان

    رشته طراحی نمای ساختمان

    تفاوت سبک کلاسیک و نئوکلاسیک

    طراحی آشپزخانه پنجره دار

    قیمت رنگ روغن نقاشی ساختمان

    ویلا پیش ساخته قیمت

    طراحی باغ ۶۰۰ متری

     

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.