×

در رابطه با آکوستیک چه میدانید؟

  • کد نوشته: 18202
  • ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
  • دیدگاه‌ها برای در رابطه با آکوستیک چه میدانید؟ بسته هستند
  • برنامه ریزی برای پیشرفتهای انجام شده در عملکرد صوتی ساختمان فرایندی است که نیاز به تخصص و تجربه دارد. برای داشتن صلاحیت در سازماندهی یک پروژه صوتی ، معماران و مهندسان باید روند آموزش نظری را در موسسات آموزشی مجاز با موفقیت به پایان برسانند. توسط وزارت محیط زیست و شهرسازی تمام معماران و مهندسان […]

    در رابطه با آکوستیک چه میدانید؟

    برنامه ریزی برای پیشرفتهای انجام شده در عملکرد صوتی ساختمان فرایندی است که نیاز به تخصص و تجربه دارد. برای داشتن صلاحیت در سازماندهی یک پروژه صوتی ، معماران و مهندسان باید روند آموزش نظری را در موسسات آموزشی مجاز با موفقیت به پایان برسانند. توسط وزارت محیط زیست و شهرسازی تمام معماران و مهندسان دارای گواهینامه های تخصصی صوتی D1 و D2 در بدنه Uzman Akustik با دانش ، مهارت ، صلاحیت و تجربه خود ، فرآیند صدور گواهینامه پروژه صوتی معماری را به طور کامل انجام می دهند ، و اگر مراحل راه حل به طور کامل اجرا شود ، شهرداری تصویب را تضمین می کند.

    آیا در پروژه آکوستیک تعهدی قانونی وجود دارد؟

    طبق قانون منتشر شده توسط وزارت محیط زیست و شهرسازی ، پروژه آکوستیک معماری ، که برای ساختمانهایی که از ۳۱ مه ۲۰۱۹ برای اولین بار مجوز ساخت را دریافت می کنند ، مورد نیاز است ، برای ساختمانهای زیر مشخص شده در همان ساختمان نیز اجباری است. قانون گذاری.

    • ساختمانهای مسکونی با بیش از ۷ طبقه ، به استثنای زیرزمین و اتاق زیر شیروانی
    • مساحت کل ساختمان ، بیش از ۲ ساختمان غیر مسکونی بیش از ۲۰۰۰ متر مربع
    • ساختمانهایی که به طراحی صوتی خاص مانند تئاتر ، کنفرانس ، سالن کنسرت و گوش دادن نیاز دارند
    • ساختمانهایی که کلاس عملکرد صوتی A یا B را هدف قرار می دهند
    آکوستیک

    آکوستیک

    شروع فرآیند برای ساختمانها در محدوده پروژه صوتی و اقداماتی برای بهبود عملکرد صوتی ساختمان از نظر سلامت انسان یک رویکرد بسیار مهم و ارزشمند است.

    تفاوت بین گزارش آکوستیک و پروژه چیست؟

    گزارش صوتی یکی از مفاهیمی است که ما با “آیین نامه حفاظت از ساختمان ها در برابر سر و صدا” ملاقات کردیم.

    گزارش صوتی اندازه گیری عملکرد صوتی ساختمان و شناسایی نقاط م thatثر بر این عملکرد را پوشش می دهد.

    پروژه صوتی در ساده ترین شکل است. این فرآیند برنامه ریزی و اجرای بهبودهایی است که باید در عملکرد صوتی ایجاد شود. وقتی از این منظر به آن نگاه می کنیم ؛ می توان گفت که پروژه صوتی فرآیندی است که به اندازه کافی گسترده است تا گزارش صوتی را پوشش دهد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.