×
×

ترکیب رنگ دیوار برای اتاق خواب

  • کد نوشته: 23095
  • ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
  • دیدگاه‌ها برای ترکیب رنگ دیوار برای اتاق خواب بسته هستند
  • ترکیب رنگ دیوار ترکیب رنگ دیوار – یک مرور کلی به گزارش  چک لیست نظارت معماری : هنگام بازسازی خانه موجود یا طراحی یک اتاق جدید ، تصمیم گیری در مورد ترکیب رنگ دیوار کار دشواری است. بی نهایت ترکیب رنگ برای دیوارهای اتاق نشیمن ، اتاق خواب و آشپزخانه وجود دارد. با این حال ، لیست کوتاه ترکیب […]

    ترکیب رنگ دیوار برای اتاق خواب

    ترکیب رنگ دیوار

    ترکیب رنگ دیوار – یک مرور کلی

    به گزارش  چک لیست نظارت معماری : هنگام بازسازی خانه موجود یا طراحی یک اتاق جدید ، تصمیم گیری در مورد ترکیب رنگ دیوار کار دشواری است. بی نهایت ترکیب رنگ برای دیوارهای اتاق نشیمن ، اتاق خواب و آشپزخانه وجود دارد. با این حال ، لیست کوتاه ترکیب رنگ دیوار یک انتخاب ذهنی است. شما ممکن است رنگهای تیز مانند بژ ، سفید و خاکستری را دوست داشته باشید ، در حالی که برخی ممکن است سایه ها و الگوهای برجسته روی دیوار را ترجیح دهند. به یاد داشته باشید رنگ دیوار با ایجاد گرما و راحتی همراه است. بنابراین ، برای ترکیب رنگ دیوار انتخابی متفکرانه انجام دهید.

    شستن دیوارها با یک رنگ یک ایده استاندارد است. سعی کنید دیوارهای خود را بیش از یک رنگ بپوشید و ببینید چگونه اتاق شما را شاداب می کند. جفت شدن رنگ دیوارها جذاب است و اگر بصورت مناسب انجام شود یک جلوه بصری است. سایه های تیره در قسمت پایین دیوار و روشن تر در قسمت بالا حس فضا را ایجاد می کند. رنگ دیوارها همچنین ویژگی های معماری خاصی را در اتاق برجسته می کند. به عنوان مثال ، ترکیبی از رنگ دیوارها در اطراف سقف کاذب می تواند هنگام روشن شدن لوسترها و چراغ های دیواری ظاهری چشم نواز به همراه داشته باشد. برای اطلاع از بهترین ترکیب رنگ دیوارها با طراح داخلی خود تماس بگیرید.

    راهنمای انتخاب ترکیب رنگ دیوار

    امکانات ترکیب رنگ دیوار داخلی متفاوت است. این راهنما به شما در مورد ترکیب دیوارهای دو رنگ اطلاع می دهد و به انتخاب طراحی هوشمند برای فضای شما کمک می کند. برای جلوگیری از هرگونه اشتباه در رنگ دیوار ، موارد زیر را در نظر بگیرید:

    • تفاوت بین رنگهای فعال ، غیرفعال و خنثی دیوارها را بدانید. رنگهای غیرفعال مانند آبی ، سبز و بنفش تأثیر آرامش بخشی دارند در حالی که رنگهای فعال مانند قرمز و زرد ذهن را تحریک می کنند. رنگهای خنثی شامل سیاه ، سفید ، قهوه ای و غیره هستند.
    • پس از اطلاع از رنگ ها ، رنگ مورد نظر راانتخاب کنید-رنگمات ، رنگ نیمه براق ، رنگ براق مطلق یا رنگ ساتن. هر یک در نوع خود جلوه متمایزی می دهد.
    • در مرحله بعد ،رنگهای انتخاب شده برای دیوارهای مورد آزمایش را آزمایش کنید. به خصوص هنگامی که از ترکیب دو رنگ استفاده می کنید ، توصیه می شود که رنگ دیوارها را در نور روز و روشنایی داخلی بررسی کنید. نوارهای تست را در سطح چشم رنگ آمیزی ویلا کنید و مطمئن شوید که حتی از راه دور نیز جذاب به نظر می رسد.
    • رنگ دیوارهای خود را با مبلمان و دکوراسیون اتاق هماهنگ کنید. این یک موضوع اتاق ثابت ایجاد می کند و هیچ زمینه ای برای عدم تطابق باقی نمی گذارد.
    • از برنامه های رنگ آمیزی دیوار موجود در بازی برای دریافت یک پالت رنگ استفاده کنید. برخی از برنامه ها در تصمیم گیری برای ترکیب رنگ دیوار بسیار مفید هستند زیرا می توانید عکس اتاق را بارگذاری کرده و گزینه های رنگی متناسب را بیابید.

    انواع ترکیب رنگ دیوارهای داخلی

    با مجموعه ای از رنگ های مناسب دیوارهای داخلی ، دیوارهای خانه خود را زیبا جلوه دهید. هر فردی رویای یک خانه زیبا را دارد و آرزو دارد دیوارهای داخلی خود را با رنگ های جذاب و ساده دیوار تزئین کند. با رنگ آمیزی دیوارهای مدرن ، ظاهر خانه خود را تغییر دهید. یک خانه کاملاً تمام شده مثبت و طول عمر را به ارمغان می آورد. علاوه بر ترکیبی از رنگ های دیوار ، نقاشی دیواری هنرمندانه نیز می تواند روحیه شما را بالا برده و محیط را زنده نگه دارد. اجازه دهید نگاهی به انواع مختلف رنگ دیوارهای داخلی بیندازیم:

    • رنگهای امولسیونی رنگهایدیواری بر پایه آب هستند که در رنگهای عجیب و غریب موجود هستند. چسب اکریلیک موجود در رنگ امولسیونی آن را در برابر خراش مقاوم می کند و اثر محو شدن را کاهش می دهد و رنگ دیوار را دست نخورده نگه می دارد.
    • رنگهای آکریلیک دیستمپر ، رنگهایپایه آب هستند که جلوه ای مات صاف به دیوارها می دهند. آنها را می توان مستقیماً روی دیوارهای سیمانی و بدون هیچ گونه روکش استفاده کرد. رنگهای دیستپر در مقایسه با رنگهای امولسیونی انتخاب مقرون به صرفه ای هستند. آنها رنگی سازگار با محیط زیست و بدون مخلوطی از سرب و کلسیم هستند.
    • رنگ های شین رنگدیوارهای براق هستند که برای دیوارهای تزئینی ، دیوارهای بیرونی و فضای داخلی پر جنب و جوش استفاده می شود. آنها مقاوم در برابر رطوبت هستند و نگهداری آنها آسان است.
    • رنگهای مینای دندان رنگهایروغنی هستند که شیشه ای براق مانند پایان به دیوارها می دهند. کاربرد آنها راحت تر است و سریعتر خشک می شوند.
    • رنگ پوست تخم مرغدرخشندگی ظریف و درخشندگی کمی به دیوارها می بخشد. آنها برای اتاق نشیمن و ناهار خوری ایده آل هستند زیرا به راحتی خاک را جمع نمی کنند. رنگ پوست تخم مرغ برای پوشاندن هرگونه برجستگی روی دیوارها مناسب است.
    • رنگهای بافت داربرای ایجاد دیوارهای طراح و پس از آن تم خلاق مناسب است. آجر ، سنگ مرمر ، پارچه ، چوبی ، دودی و دریا چند بافت دیوار معمولی هستند که در خانه های امروزی دیده می شوند.

    ایده های ترکیب رنگ اتاق خواب

    اتاق خواب مکانی است که اکثر مردم وقت خود را در آن می خوابند و در اطراف خود خلوت می کنند. برای همه ، یک اتاق خواب یک منطقه راحت در خانه است. بنابراین ، توصیه می شود هر ۳ تا ۴ سال یکبار رنگ اتاق خواب خود را ارتقا دهید و به روز کنید تا از کسل شدن و یکنواختی جلوگیری کنید. ایده های مختلف ترکیب رنگ اتاق خواب را بررسی کنید و سعی کنید ظاهری تازه به اتاق خواب خود بدهید.

    ترکیب رنگ دیوار

    ترکیب رنگ دیوار

    ترکیب اتاق خواب باید به گونه ای باشد که هر روز صبح به شما انگیزه بدهد و هنگام بازگشت به خانه احساس آرامش را به شما القا کند. در اینجا برخی از ایده های ترکیب رنگ اتاق خواب الهام بخش است که جستجوی شما را آسان کرده و فضای داخلی شما را افزایش می دهد:

    • Jazzy بروید ترکیب رنگ دیوار : اگر اتاق خواب شما جادار است ، به دنبال موضوعی خلاقانه باشید و ترکیبهای منحصر به فردی مانند فیروزه ای و اسطوخودوس ، لیمویی و بنفش ، مشکی و خردلی و غیره را امتحان کنید. یافتن تخت خواب و دکوراسیون بر زیبایی رنگ دیوارها می افزاید.
    • برو نور ترکیب رنگ دیوار : اگر فضای کمتری در اتاق خواب وجود دارد ، رنگهای پاستلی و رنگهای خنثی دیوار را ترجیح دهید. دیوارهای رنگ روشن ایجاد می کند و اتاق را بزرگ می کند. برای تناژهای دو رنگ ، بهتر است رنگ سفید یا بژ را در پایه نگه دارید و رنگ دوم را ترکیب کنید. به عنوان مثال ، برای ترکیب اتاق خواب روشن تر ، رنگ سفید را با آبی یا بژ را با قهوه ای ترکیب کنید.
    • به عمق و تاریکی بروید: رنگ های عمیق روی دیوارهای اتاق خواب مانند آبی سرمه ای و سرمه ای اتاق خواب را دنج و گرم نگه می دارد. هنگامی که با چراغ های دیواری و لامپ های تزئینی روشن می شوند ، رنگ های تیره دیوار جلوه ای چشمگیر می بخشد.
    • Go Artistic ترکیب رنگ دیوار : انتخاب یک رنگ دیوار تک رنگ همراه با نقاشی دستی مبتنی بر تم ، ظاهری هنری به اتاق می بخشد. احساس قومی با قلم موهای رنگی روی دیوارهای رنگ روشن به زیبایی منعکس می شود.

    علاوه بر ترکیب اتاق خواب های معمولی ، دیوارها را می توان با زمینه جنگلی ، پس زمینه گلها یا بازتاب طلوع آفتاب در ترکیب با سایه های دیوار پاستلی پوشاند.

    مراحل ساخت ساختمان

    توصیه های ترکیب رنگ برای اتاق های مختلف

    طراحی داخلی و رنگ دیوارهای خانه شما باید نشان دهنده سبک شما باشد. با کمک طراح داخلی آس و محصولات خانگی با کیفیت ، می توانید اتاق های خود را به بهترین شکل ممکن سفارشی کنید. درست از اتاق بچه ها ، تا اتاق های دو تا حمام ، ترکیب رنگ داخلی بی پایان برای هر فضایی در خانه شما وجود دارد. توصیه های زیر را بررسی کنید تا ترکیب رنگ های مختلف برای هر اتاق انتخاب شود:

    ایده های نقاشی اتاق بچه ها: آبی یا صورتی سایه های متنوعی برای اتاق بچه ها هستند. آبی برای پسران و صورتی برای دختران رنگهای استانداردی هستند که مردم در نظر می گیرند. با این حال ، شما می توانید دیوار اتاق بچه ها را به یک اثر هنری جذاب با رنگ های روشن تر دیوار همراه با هنرهای دیواری بزرگ از چیزهای مورد علاقه فرزند خود مانند عروسکی ، سرسره ، تاب ، پری ، بستنی و غیره تبدیل کنید.

    اتاق نشیمن: یک ترکیب رنگی هوشیار برای فضای سالن خانه خود انتخاب کنید. اتاق نشیمن فضایی است که اغلب توسط افراد خارجی مورد بازدید قرار می گیرد. بنابراین ، مطمئن شوید که صدای آن با رنگ دیوار زیاد بلند نباشد و با مبلمان سنگین شلوغ نباشد. سفید و خاکستری ، بژ و قهوه ای ، خاکستری و آبی برخی از ترکیبات رنگی ظریف دیوارها هستند که به طور جهانی پذیرفته شده اند.

    ترکیب رنگ دیوار

    ترکیب رنگ دیوار

    اتاق خواب اصلی: با یک پالت رنگی آرام از آبی و سبز ترکیب شده با سفید ، به اتاق خواب اصلی سلطنتی خود تغییر دهید. همچنین می توانید با کت تیره تری مانند سبز زمردی با رنگ سفید ، ظاهری ترد و شفاف بدهید.

    سیمان رنگی یا ملات رنگی

    رنگ آشپزخانه: اگر دیوارهای آشپزخانه خود را با رنگ های روشن دوست ندارید ، از سایه های پر جنب و جوش روی کابینت ها استفاده کنید. قهوه ای عمیق و نارنجی ، قرمز و سفید ، رنگ های طبیعی زمین ، ترکیب مدرن چوبی روستایی و سنگی الگوهای پرطرفدار فضای آشپزخانه هستند.

    اتاق مهمان: ممکن است بازدیدکنندگان زیادی در طول سال در حال جستجو در اتاق مهمان شما باشند. امکان مطابقت با ترجیحات رنگی همه وجود ندارد. انتخاب شخصی رنگ دیوارها و ایجاد یک اتاق آرام برای مهمانان.

    ترکیب رنگ دیوار

    ترکیب رنگ دیوار

    به طور کلی ترکیب رنگ دیوار ، مشخص کردن ترکیب رنگ دیوار برای اتاق های مختلف چندان پیچیده نیست. هر بار برای یک اتاق تصمیم بگیرید. نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک به گزینه های فهرست کوتاه رنگ دیوار توجه کنید و بر این اساس بهترین را نهایی کنید. همچنین می توانید در مورد ترکیب رنگ های پرطرفدار دیوار تحقیق کنید و از تصاویر مشابه برای وضوح استفاده کنید. سرمایه گذاری در نقاشی دیوار ، به ویژه برای خانه های بزرگ ، گران است. بنابراین ، در مورد رنگ دیوارها متفکرانه تصمیم بگیرید تا پول را دو بار برای نقاشی دیوار نریزید.

    طراحی مزون

    مقالات پیشنهادی برای مطالعه : 

    ساخت ویلا ارزان

    هزینه ساخت ویلا در شمال

    شرکت های ساخت ویلا در شمال

    نقاشی منزل

    نقاشی گچبری و ابزارها

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.