×

بهترین دوربین مداربسته هایک ویژن برای منزل

  • کد نوشته: 37281
  • ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
  • دیدگاه‌ها برای بهترین دوربین مداربسته هایک ویژن برای منزل بسته هستند
  • به گزارش آگهی ساختمان : نصب بهترین دوربین مداربسته هایک ویژن در ساختمان با کاربری مسکونی به‌مانند: فروشگاه، کارخانه و مغازه از اهمیت امنیتی بالایی برخوردار است. نصب دوربین مدار بسته در خانه اطمینان خاطر بیشتری برای مالک ساختمان در زمان مسافرت یا حضور در محل کار ایجاد خواهد نمود. ساکنان منازل می‌توانند با انتخاب دوربین مداربسته هایک ویژن، […]

    بهترین دوربین مداربسته هایک ویژن برای منزل

    به گزارش آگهی ساختماننصب بهترین دوربین مداربسته هایک ویژن در ساختمان با کاربری مسکونی به‌مانند: فروشگاه، کارخانه و مغازه از اهمیت امنیتی بالایی برخوردار است. نصب دوربین مدار بسته در خانه اطمینان خاطر بیشتری برای مالک ساختمان در زمان مسافرت یا حضور در محل کار ایجاد خواهد نمود. ساکنان منازل می‌توانند با انتخاب دوربین مداربسته هایک ویژن، علاوه بر گرفتن مشاوره‌های لازم در هنگام خرید، از وجود افراد ماهر و خبره در زمان نصب نیز بهره‌مند شوند.

    اما نکته مهم در هنگام نصب دوربین مداربسته انتخاب نقاط مهم در خانه است. در غیر این صورت امکان ثبت تصاویر مربوط به ورود و خروج افراد یا اشیاء به درستی شکل نگرفته و بهترین دوربین مداربسته دنیا هم بازدهی خاصی نخواهد داشت. طی این مقاله به معرفی بهترین دوربین مداربسته هایک ویژن برای خانه خواهیم بود. در صورت علاقه‌مندی به یادگیری محل نصب مناسب دوربین مداربسته تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

    بهترین نقاط جهت نصب دوربین مداربسته در خانه

    انتخاب بهترین نقاط در منزل یا آپارتمان‌ها، جهت نصب دوربین مداربسته هایک ویژن بسیار با اهمیت است. محل‌های که جهت نصب دوربین انتخاب شده‌اند، باید از نظر نظارت و تامین امنیت جایگاه مهمی در ساختمان داشته باشند. از این‌رو نصاب دوربین مداربسته ابتدا منزل را به دو بخش داخل و خارج تقسیم‌بندی خواهد کرد. متخصصان ماهر و خبره یکی از دوربین‌ها را در بخشی داخلی خانه، دقیقا جلوی درب ورودی نصب کرده و  دوربین دیگری را به‌طور نامحسوس در مقابل مکانی که گاوصندوق در آن‌جا قرار گرفته نصب خواهند کرد.

    متخصصان جهت ایجاد آرامش خیال صاحب خانه به لحاظ وجود امنیت، در بخش‌ خارج از منزل نیز دوربین مداربسته نصب خواهند کرد. از اصلی‌ترین بخش‌های که در خارج از منزل باید دوربین مداربسته نصب شود، عبارت هستند از:

    نصب دوربین مداربسته در ورودی منزل

    از جمله نقاط حساس جهت نصب دوربین مداربسته هایک ویژن، به‌طور دقیق مقابل درب ورودی است. دوربین را باید در یک ارتفاع مناسب نصب کرد تا از احتمال هرگونه دستکاری و ایجاد اختلال در ثبت تصاویر به‌دور باشد. همچنین دوربین‌های مورد استفاده در این بخش نیز باید از کیفیت تصویربرداری بالائی برخوردار باشند تا در هنگام شناسایی چهره افراد، کمک‌کننده باشند.

     درب‌ خروجی ساختمان

    اگر نقشه ساختمان و منزل شما به‌گونه‌ای است که یک درب خروجی دیگر دارد، حتما در آن قسمت هم دوربین نصب کنید. زیرا این درب‌ها به‌دلیل استفاده کم از سوی ساکنان، بیشتر از سوی سارقان مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

    دوربین مداربسته پشت بام

    در صورتی که منزل شما دارای پشت بام شخصی باشد؛ با نصب دوربین مداربسته هایک ویژن در این نقطه، همه نقاط ورودی، خروجی، حیاط و حتی قسمت‌های کور ساختمان نیز برای ثبت تصاویر مناسب در دسترس خواهد بود. دوربین‌های هایک ویژن با کیفیت بالای تصاویر خود گزینه مناسبی جهت پوشش تمام نقاط خواهند بود.

    دوربین مداربسته حیاط و پارکینگ

    درب پارکینگ به‌طور مرتب در طول روز و شب جهت پارک کردن ماشین افراد ساکن در ساختمان باز و بسته خواهد شد. با وجود دوربین مداربسته پارکینگ، خودرو ساکنین از امنیت بهتری بهره‌مند خواهد بود. همچنین با نصب دوربین مداربسته هایک ویژن در حیاط ساختمان، امکان نظارت ۲۴ ساعته را فراهم کرده و این مکان را نیز برای ورود دزدان نا امن کنید.

    دوربین مداربسته کوچه

    گاهی اوقات ساکنان ساختمان به‌خاطر دلایلی از قبیل مهمانی، خودرو خود را دقیقا مقابل منزل پارک خواهند کرد. خیال صاحب خودرو به‌خاطر وجود دوربین مداربسته و نظارت آن بر این منطقه، راحت است.

    انواع سیستم دوربین مداربسته هایک ویژن

    در تقسیم بندی دوربین مداربسته بر طبق سیگنالی که از سوی فرستنده به گیرنده مخابره خواهد شد، شامل موارد زیر است:

    دوربین مداربسته آنالوگ:

    قدیمی‌ترین نوع دوربین مورد استفاده در منازل، دوربین مداربسته با سیستم آنالوگ است. این نوع از دوربین‌ها از پیچیدگی کمتری نسبت به سایرین برخوردار بوده و قیمت آن نیز برای خریدار مناسب‌تر است. این نوع از دوربین مداربسته هایک ویژن، صدا و تصویر را به واسطه امواج آنالوگ ارسال و دریافت خواهد کرد.

    دوربین مداربسته تحت شبکه:

    دوربین‌های مداربسته با سیستم تحت شبکه یا IP، نسل جدیدی از دوربین‌ها هستند. امروزه استفاده از این نوع دوربین با استقبال چشمگیری از سوی متقاضیان خرید سیستم امنیتی برخوردار گشته است. این دوربین‌ها علاوه بر به‌کارگیری از امواج دیجیتال، با شبکه LAN  و WIFI در ارتباط هستند.

    دوربین مداربسته بیسیم:

    دوربین مداربسته هایک ویژن بیسیم دارای کارت حافظه بوده و اطلاعات را به مدت ۳ روز در خود ثبت و نگه‌داری خواهد کرد.

    مزیت استفاده از دوربین مداربسته هایک ویژن در منزل

    از اصلی‌ترین مزیت‌های استفاده از دوربین مداربسته هایک ویژن در منزل، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    نصب دوربین جهت جلوگیری از سرقت:

    دزدان از کوچک‌ترین فرصت برای سرقت استفاده خواهند کرد. یکی از بهترین زمان‌ها برای سارقان، مسافرت رفتن صاحب خانه است. اگر صاحب خانه با استفاده از دوربین مداربسته و نصب آن در محل مناسب، امنیت منزل خود را افزایش دهد؛ سارق را از انجام عمل مجرمانه خود پشیمان خواهد کرد.

    نظارت و کنترل منزل:

    با استفاده از دوربین مداربسته نوع بیسیم، خانه خود را از دور و به‌واسطه گوشی هوشمند یا رایانه کنترل کنید.

    اثبات جرم در صورت اتفاق افتادن آن:

    در صورت اتفاق جرم و جنایتی، امکان اثبات آن به‌واسطه دوربین مداربسته وجود دارد. ثبت تصاویر و صدا‌ها با دوربین‌، مدرک معتبری در نزد ماموران نیروی انتظامی و قضات خواهد بود.

    جلوگیری از دزد‌های اینترنتی:

    بسیاری از افراد از طریق اینترنت و به‌شکل آنلاین خرید خود را انجام داده و بعد مامور پست آن سفارشات را به درب منزل منتقل خواهند کرد. در صورت حضور شخص در خانه و ایجاد هماهنگی از قبل، مامور سفارش را در پشت درب خانه خواهد گذاشت. چنین مواقعی بهترین زمان برای سرقت از سوی دزدان است. وجود دوربین مداربسته به‌طور کامل از این نوع دزدی جلوگیری نخواهد کرد، اما می‌تواند نقش یک عامل بازدارنده را بازی کند.

    کاهش هزینه بیمه سرقت منزل:

    بسیاری از افراد به‌طور سالانه لوازم منزل خود را بیمه سرقت خواهند کرد. این افراد با خرید و نصب دوربین مدار بسته برای یکبار، از صرف هزینه اضافه بیمه برای همیشه در امان خواهند ماند.

    خرید بهترین دوربین مداربسته برای خانه

    پیشنهاد ما خرید انواع دوربین مداربسته هایک ویژن، جهت افزایش امنیت منزل و ساختمان محل سکونت شما است. وجود این دوربین‌ها به شما و دیگر ساکنان ساختمان به‌ویژه زمانی که در مسافرت یا مهمانی هستید، یک حس اطمینان‌خاطر را هدیه خواهد داد. با نصب دوربین مداربسته در نقاط حساس ساختمان، از یک سارقان را از انجام عمل مجرمانه دور نگه داشته و در صورت بروز اعمال مجرمانه چون: دزدی یا قتل، وجود این سیستم امنیتی به ماموران نیروی انتظامی در شناسایی گناهکار کمک بسیاری خواهد کرد.

    توجه : این مطلب آگهی تبلیغات، یک تبلیغ رپورتاژ بوده و اویم شاهانه در محتوا و محصولات آن هیچگونه نظری و مسئولیتی ندارد.

    ساخت ویلا ال اس اف

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.