×
×

نقشه آپارتمان ۲۳۰ متری

  • کد نوشته: 25073
  • ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
  • دیدگاه‌ها برای نقشه آپارتمان ۲۳۰ متری بسته هستند
  • نقشه آپارتمان ۲۳۰ متری به گزارش بازسازی ویلا : رعایت اصول طراحی در نقشه آپارتمان ۲۳۰ متری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. یکی از این اصول رعایت اصل تعادل در طراحی داخلی است. که موجب سهولت در چیدمان و خوانایی بهتر فضا می شود. شاید در ابتدا رعایت تعادل در طراحی داخلی نقشه آپارتمان ۲۳۰ […]

    نقشه آپارتمان ۲۳۰ متری

    نقشه آپارتمان ۲۳۰ متری

    به گزارش بازسازی ویلا : رعایت اصول طراحی در نقشه آپارتمان ۲۳۰ متری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. یکی از این اصول رعایت اصل تعادل در طراحی داخلی است. که موجب سهولت در چیدمان و خوانایی بهتر فضا می شود. شاید در ابتدا رعایت تعادل در طراحی داخلی نقشه آپارتمان ۲۳۰ متری بی اهمیت به نظر برسد. اما پس از طراحی نقشه آپارتمان ۲۳۰ متری عدم رعایت اصل تعادل می تواند موجب شلوغ و آشفته دیده شدن فضا شود. مهندسین ما با توجه به اصل تعادل در طراحی نقشه آپارتمان ۲۳۰ متری موجب زیبایی و آرامش بیشتر فضای خانه شما می شوند.

    آپارتمان 230 متری

    آپارتمان ۲۳۰ متری

    رعایت اصل تعادل در طراحی نقشه آپارتمان ۲۳۰ متری

    تعادل در فضا به دو صورت تعادل متقارن و تعادل نامتقارن اجرا می شود. که تعریف هر کدام از آن ها به شرح زیر می باشد.

    تعادل متقارن: طراحی ویلا مدرن یکی از مهم ترین بخش های تعادل، ایجاد تقارن در فضا است. این موضوع به معنای مشابه بودن فضای دو طرف خانه نمی باشد. بلکه به معنای هم وزن بودن و تعادل متقارن در فضا است. بهترین حال برای ایجاد تعادل متقارن در فضا، ایجاد نقطه کانون مرکزی در هر فضا و چیدمان بر اساس آن است. این تعادل علاوه بر وسایل باید در بافت، شکل و رنگ عناصر موجود در فضا نیز رعایت شود. به طور مثال شومینه به عنوان مرکز کانونی در نظر گرفته می شود و از دو مبل مشابه در دو طرف آن استفاده می شود.

     عکس آپارتمان 230 متری

    عکس آپارتمان ۲۳۰ متری

    پلان آپارتمان ۲۳۰ متری

    تعادل نامتقارن: اجرای این نوع تعادل در فضا از جذابیت بیشتری برخوردار است. اما علاوه بر جذابیت، پیچیدگی این نوع تعادل نیز بیشتر می باشد. تعادل نامتقارن به معنای ایجاد تعادل بصری در فضا است. در این نوع از تعادل می توانید تلویزیون را به عنوان نقطه کانونی در نظر بگیرید و از دو مبل یک نفره در یک سمت و از یک مبل دو نفره در سمت دیگر آن استفاده نمایید.

    نقشه آپارتمان 230 متری

    نقشه آپارتمان ۲۳۰ متری

    پلان آپارتمان 230 متری

    پلان آپارتمان ۲۳۰ متری

     

     

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.