×
×

طراحی ویلای کوچک | ساخت ویلای کوچک | ویلای کلاسیک کوچک

  • کد نوشته: 4389
  • ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
  • ۱ دیدگاه
  • طراحی ویلای کوچک به گزارش بازسازی ساختمان : طراحی ویلای کوچک برای این که بتوانیم یک طراحی ویلا مدرن کوچک طراحی کنیم، باید به ویژگی ها و خصوصیات مدرنیته بودن توجه کنیم. طراحی ویلا کوچک طراحان ما طراحان برجسته کشوری هستند با افتخار در کشور ایران جزو برترین دفاترهایی هستیم که برای کارفرما تمامی متریال های […]

    طراحی ویلای کوچک | ساخت ویلای کوچک | ویلای کلاسیک کوچک

    طراحی ویلای کوچک

    به گزارش بازسازی ساختمان : طراحی ویلای کوچک برای این که بتوانیم یک طراحی ویلا مدرن کوچک طراحی کنیم، باید به ویژگی ها و خصوصیات مدرنیته بودن توجه کنیم.

    طراحی ویلا کوچک طراحان ما طراحان برجسته کشوری هستند با افتخار در کشور ایران جزو برترین دفاترهایی هستیم که برای کارفرما تمامی متریال های ساختمانی را از تولید کنندگان داخلی فراهم میکنیم و این کار حداقل بین ۱۰ تا ۳۰ درصد از هزینه پروژه کاسته میشود و تیم تخصصی اجرائی ما در این زمینه همکاری با تولید کنندگان داخلی و خارجی توانستند هزینه های ساخت را به نحو احسن کنترل کنند.

    طراحی ویلا مدرن کوچک یکی از دشوارترین کارها در زمان ساخت و طراحی ، ایده ی اولیه ویلا و متره برآورد آن است. ابتدا باید یک ایده خلق شود، ساخت ویلا کوچک سپس روی آن کار شده، تا پرداخته و پخته شود.

    طراحی ویلای مدرن کوچک ویلا مدرن کارفرمایان، ویلاهای کوچک را به ویلاهای بزرگ ترجیح می دهند؛ زیرا ویلاهای کوچک علاوه بر زیبایی، مقرون به صرفه تر نیز هستند.

    طراحی ویلای کوچک بر پایه ی مینیمالیسم می باشد؛ طراحی ویلا کوچک رویکرد مینیمالیسم یعنی کمتر بیشتر است؛ اگر بخواهیم این موضوع کمتر بیشتر است را توضیح دهیم، در یک جمله می توان خلاصه نمود، خانه ای که کوچک باشید قابلیت های بیشتری برای طراحی دارد.

    شما عزیزان میتوانید در زمینه پک ویژه طراحی و ساخت ویلا همراه با مبلمان ما بهرمند شوید در این کار ما طبق طراحی که شما پسند کردید از گودبرداری تا تحویل کلید به شما تحویل خواهیم داد. جهت اطلاع از هزینه ها با مهندسین ما در ارتباط باشید.

    طراحی ویلای مدرن کوچک

    طراحی ویلای مدرن کوچک

    شما می توانید با دیدن نمونه هایی که ، طراحی ویلای کوچک از طراحی معماری، نمای ساختمان و یا طراحی داخلی وجود دارد ، ایده های جدید در ساخت ویلا کوچک گرفته و آن ها را ایجاد کنید. ایده هایی که وجود دارند عبارتند از:

    • مدرن
    • کلاسیک
    • پست مدرن
    • دیکانستراکشن
    • و غیره

    یک سری نکاتی وجود دارد که برای ساخت یک ویلای مدرن باید توجه کرد:

    طراحی ویلا تخصص حرفه ای ماست

    موقعیت مکانی ویلاهای مدرن

    یکی از مسایلی که نقش مهمی در طراحی ویلا مدرن دارد، وجود طبیعت در مکان ساخت ویلا است.

    طراحی ویلای کوچک و زمین ویلا یک ویلای مدرن در جایی ساخته می شود که طبیعت بکری وجود داشته باشد، طراحی ویلا کوچک به طور مثال اغلب پروژه هایی که توسط شرکت ما طراحی شده اند، روی صخره های رو به دریا، یا در یک ساحل سنگی قرار گرفته است.

    ویلا مدرن این امر موجب می شود تا کسانی که در این منازل سکونت دارند از دیدن مناظر آن لذت ببرند.

    طراحی ویلای مدرن کوچک

    طراحی ویلای مدرن کوچک

     ساخت ویلا کوچک

    جنبش ساخت ویلا کوچک در بسیاری از نقاط جهان محبوب است و افرادی را به دنبال کوچک کردن فضای زندگی خود تشویق میکند ساخت ویلا کوچک میتواند کاهش هزینه ساخت انرژی ساختمان را به حداکثر برساند. ساخت ویلا کوچک شما یک پروژه عالی برای شخصی سازی خانه شما با سلیقه دقیق شماست.

    با این حال ، این یک کار بزرگ است ، بنابراین شما احتمالاً از خود می پرسید که چگونه شروع به کار کنید. خوشبختانه ، ما اینجا هستیم تا کمک کنیم! برای یافتن پاسخ به رایج ترین سوالات خود در مورد ساخت ویلا کوچک ، در ادامه مطلب بخوانید.

    ساخت ویلا کوچک بعضی از افراد فکر می کنند که ویلا باید بزرگ یا گران قیمت باشد، تا جذاب به نظر رسد؛ در صورتی که این تصور اشتباه است و از حقیقت دور می باشد. با استفاده از خلاقیت می توان یک ویلای زیبا و کاربردی ساخت.

    چه نوع سبکی مناسب طراحی ویلا کوچک می باشد؟

    سبک های متفاوتی در معماری وجود دارد. سبک معماری به سلیقه و شخصیت فرد معمار بستگی دارد. ویلا مدرن سبک مدرن به دلیل ساده گرایی و پرهیز از تجملات طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. طراحی ویلای کوچک سبک کلاسیک و نئوکلاسیک نیز محبوبیت زیادی دارد.

    طراحی ویلای مدرن

    این روزها، ساخت ویلا مدرن در اطراف شهرها محبوبیت فراوانی کسب کرده و افراد زیادی در تلاش هستند تا در حومه ی شهر ویلای مدرنی بسازند.

    ساخت اضافه طبقه

    طراحی و ساخت ویلا کوچک در حومه ی شهر، می تواند دست معمار را برای طراحی باز گذارد؛ طراحی ویلا کوچک زیرا فضای کافی برای استفاده از امکانات رفاهی و تکنولوژی های روز وجود دارد.

    طراحی ویلای مدرن کوچک البته باید نکاتی که کارفرما مد نظر دارد نیز در آن مد نظر قرار گرفته شود. ویلا مدرن یکی از دلایلی که این سبک طرفداران زیادی پیدا کرده وجود ویژگی های بارز این سبک می باشد. به طور مثال:

    • هارمونی مصالح
    • متریال متناسب با حجم
    • کاربرد صحیح و اصولی نور
    • طراحی نور پردازی داخلی و خارجی مناسب
    • و غیره

    مواردی که در بالا گفته شد جزء الزامات در طراحی مدرن می باشند. در طراحی ویلای کوچک مدرن از عوارض طبیعی زمین مثل پستی، بلندی، شیب و غیره در طراحی ویلا می توان استفاده نمود. در طراحی ویلا مدرن معمولا بیش از یک نوع متریال استفاده می شود.

    طراحی شهرک ویلایی

    طراحی ویلای مدرن کوچک

    طراحی ویلای مدرن کوچک 

    طراحی نما در ویلای مدرن

    طراحی نمای اصلی که رو به خیابان است بسیار مهم است؛ زیرا باید با خانه های اطراف همخوانی داشته باشد و از آنجایی که در معرض دید عموم است، جزء بخش اصلی طراحی محسوب می شود.

     طراحی ویلای کوچک نمای رو به خیابان، نمای اصلی هر بنایی محسوب می شود و اهمیت زیادی دارد. طراحی ویلا کوچک نمای رو به حیاط نیز در طراحی ویلا مدرن از اهمیت زیادی برخوردار است.

     بام سبز به عنوان بخشی از طراحی ویلاهای مدرن

    در طراحی مدرن از بام سبز استفاده می کنند. ساخت ویلا کوچک بام سبز نیز به عنوان عنصری که باعث زیبایی بصری می شود، نقش مهمی در معماری یک بنا دارد، زیرا علاوه بر حفظ محیط زیست باعث پایداری خانه نیز می شود.

    متریال در طراحی ویلا مدرن

    در این روزها مشخصه اصلی طراحی نما در ایران، را شاید بتوان در هندسه ی مدرن، متریال های به روز و استفاده از عناصر هندسی ترکیبی خلاصه کرد. ویلا مدرن نمای ویلا را می توان عنصری موثر بر کل مجموعه شهری و حتی خیابان‌ها و چشم انداز اطراف دانست.

    نمونه های از طراحی ویلا مدرن کوچک

    ساخت ویلا کوچک در طراحی ویلا مدرن ۱۴۲ از معماری پیچیده ولی در عین حال ساده استفاده شده است. طراحی ویلای کوچک ویلا مدرن مجموعه ویلا ۱۴۲ که جمعا ۱۰۰در  واحد طراحی شده بود، با هدف ایجاد دهکده ای با پیاده روهای بزرگ و مشاعات فراوان، به سبک و متد روز دنیا ساخته شد و بستر آن برای تحقق هدف ایجاد شد اما این امر محقق نشد.

     ویلای توستان کردان یکی از ویلاهای مدرن ایرانی است؛ که توسط معماران ایرانی طراحی شده است. طراحی ویلا کوچک این ویلا با بنای ۴۰۰ متر واقع در زمینی به مساحت ۲۸۰۰ متر در منطقه ی کردان واقع شده است.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    یک پاسخ به “طراحی ویلای کوچک | ساخت ویلای کوچک | ویلای کلاسیک کوچک”

    1. از ما بپرسید…